måndag 20 april 2009

Nere för räkning

Jag gnäller inte, men om jag får någon motgång under dagen så går jag och lägger mig. Det är som att sparka på någon som redan ligger. Och jag förstår hur "pissigt" Micke Salomonsson måste ha känt sig/känner sig vid sina ryggproblem. För att inte tala om Max Öste Macdonalds ryggproblem. Det är i-n-t-e kul.

Jag har i alla fall varit förbi Vibes en sväng och mjukat upp kroppen lite. Några styrkeövningar blev det inte. Bara lite stretching och massage. Plus lite balansboll med betoning på lite. Magnus Darvell var där och tränade också, samt att han fick lite laserbehanling på sin lårkaka. Den kakan som är på bild från Husbyfjöl.

Snart är det lunch men jag känner inte ens för att äta. Petade i mig halva frukosten idag också.

Cykel är jätteroligt.

1 kommentar:

  1. Jag vet hur det är att ha ryggproblem, framförallt i svanken. Inget kul alls, men de blir bra snart ska du se!

    SvaraRadera