torsdag 16 april 2009

Kall, varm, energilåg


Nu har jag suttit på Lugnets Äventyr hela dagen. Jag började med att sitta i kontorsdelen och få koll på lite bokningar och nya kunder. Det var ruskigt kallt där inne då elementen inte ville vara med idag. Så jag flyttade ut till RaceRoom där jag fick sällskap av 8 varma datorer och 20 varma skärmar.

Men jag fick inte sitta så länge då ett helt gäng från Grycksbo Paper dök upp. De skulle ha femkamp inomhus. Så jag fick upp pulsen rejät då det vankades; Boxboll, Basket, Klättervägg, STCC och Segway. Vi höll på i två timmar och skrattade konstant, det var ett härligt gäng. Och imorgon kommer ett till gäng från samma företag. Grycksbo Paper sponsrar, som ni vaksamma vet, Falu CK. Så det var extra trevligt.

Efter det äventyret var klart så stod det ett par killar och knackade på dörren. De ville köra lite AirHockey och sedan STCC så jag lät dem göra det och nu har det rullat på med fler och fler kunder. Frågan är bara när jag ska stänga haket. Jag måste ju ned till Cykel & Fjäll för att "racetuna" min cykel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar