torsdag 9 april 2009

Underbart frosseri

Inledningen av påsken för min del kommer att betyda ett extremt hälsosamt maximalt intag av musik. Vilket jag kommer att blanda med väl vald dos av cykling.

Imorgon åker jag till Örebro för att gå på konsert, och det tillsammans med en annan musikbiten cyklist; Ola Hellström. Vi ska på en minifestival över en dag, som går under namnet Rock Weekend 2009. Banden som spelar är bland annat Mustasch, Dead By April, Dia Psalma och Heat. En mycket bra blandning av musik. Innan vi går dit så ska Ola bjuda mig på en fin cykeltur runt Örebro iklädd en matchtröja från Färjestad. Bara för att de vann slutspelet och även för att de råkade vinna över HV71 som jag håller på. Jag ser fram emot turen.

Något annat jag ser fram emot är gruppen Mustasch. Jag har ännu inte haft äran att se dem live, det har alltid kommit något i mellan. Men i morgon så händer det, jag får Äran.
För att ni som inte vet vilka Mustasch är ska förstå hur bra dom är så bjuder jag på en liten jotab film med fin musik.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar