söndag 12 april 2009

Second place First Looooser

Nu är jag precis hemkommen från träningstävlingen på jungfruberget. Jag kom tvåa men var väl aldrig riktigt inne i matchen. Jag tog inte ens starten, men det var för att jag inte ville spränga mig. Det lyckades Mattias "valpen" Nilsson bra med istället.

Dock kände jag att flytet över stock och sten satt där det skulle. Det kanske var teknikpasset i Örebro igår som fixade biffen? Pulsen var även hög och fin utan att jag gick mig stum, så det verkar lovande. Nu får vi bara se vad det här räcker till nästa helg när det är XC-cup premiär i Mjölby och Borensberg. Ni ska väl dit?

Henrik Plöjer var proffsfotograf idag, så på hans sida kan ni titta in om ni vill se lite bilder. Jag kommer att lägga upp bilder från honom här på min sida lite senare också. I fall han inte publicerar alla. Eller så förändrar jag dem lite i iphoto för att det är så skoj.

Nu ska jag skynda iväg till Borlänge med bussen, för att sedan åka till Ludvika på påskmiddag. På återhörande ikväll!

1 kommentar: