söndag 19 april 2009

Status

9 timmars sömn på hårda britsar men helt ok, förutom väckningen av gubbkompaniet som gick upp vid 5. Jag låg nog en timme på Marias spikmatta igårkväll också för att det blev så varmt och härligt i ryggen. Så det bli nog till att värma upp lite mer på den idag.

Jag har även vänt på styrstammen så att den pekar uppåt i hopp om att det är därför ryggen har spökat. Dock så har jag kört samma inställningar på cykeln ända sedan Cypern och inte haft problem. Det kan vara kylan som är problemet också. Så varmt underställ och liniment kommer appliceras idag.

Darvell är strålande glad för att han har fått låna ett tubless ready däck av Micke. Däcket håller ,till skillnad från gårdagens däck, tätt. Jag tror att Magnus kommer att vara riktigt snabb idag.

Micke funderar över skor och pedaler. Även jag. Micke funderar på crank brothers och glapp. Jag funderar över Shimano och sneda klossar. Det blir nog en bra tävling för oss alla idag. VI är förberedda och ska snart ta en andra frukost på vandrarhemmet precis intill Göta Kanal.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar