lördag 12 september 2009

Bilder LLSM

Här kommer några bilder jag tyckte var fräna. Resten av alla 242 bilder som blev hyffsade finns i en länk längst ned i detta inlägg. Dessa bilder håller även en bättre kvalité än de som ligger här på bloggen.

Är ni med på någon av bilderna eller tycker att någon bild var speciellt fin så har jag alla i mycket bättre upplösning och okomprimerade. Så skicka ett mail med vilken bild ni gärna skulle vilja ha i full upplösning så ordnar jag det. Jag tog alla bilder med en Nikon D90 från Foto A Bild som även kan framkalla fina kopior av bilderna.
Kommentera gärna vad ni tyckte om bilderna.













Alla bilder som jag tog idag finns på mitt Picasa-konto:

3 kommentarer:

  1. Kul med bilder! Länken verkar dock inte fungera? Hoppas de finns lite bilder från längre bak i fältet :-)

    /Peter

    SvaraRadera
  2. Klipp och klistra in den här så funkar det: http://picasaweb.google.com/Cross.Oscar/SwedishMarathonChamps20090912

    Håller med, kul med bilder!! Själv var jag för långt bak för att vara med men kul ändå!
    /1010

    SvaraRadera
  3. Nu ska det gå att klicka på länken för att komma rätt också.

    Peter: Tackar, men tyvärr fick jag inte med er längre ned i fältet. Det var för stressigt att åka mellan de olika partierna. Sen blev det bråttom hem också. Nästa gång ska jag stanna längre.

    SvaraRadera