onsdag 16 september 2009

Jag säljer mig billigt

Yepp både min Cross och min MTB är sålda nu. Bara sådär; Poff! MTBn har dessutom varit ganska åtråvärd och jag misstänker att jag sålt mig lite för billigt... ehhh förlåt; sålt MTBn lite för billigt. För 5 personer har hört av sig inom mindre än ett dyng och velat köpa hojen direkt. Jag är ju Smålänning så jag säger bara; Attans.

Det är både skönt och jobbigt att bli av med båda hojarna snabbt. Skönt för att jag då har lite kapital att röra mig med till nästa års satsning. Men jobbigt för att jag inte har någon hoj tills nya crossen anländer. Sen är det ju extra skönt att ha lite pengar på banken nu när jag inte har något jobb. För jag har nämligen ingen A-kassa. Ja jag vet det är dumt av mig, men jag har inte kunnat ansluta mig då jag jobbat för lite och inte haft råd med avgiften förrän jag började på äventyret. Och det varade ju inte så länge.

Så det är väl bra då att jag säljer mig billigt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar