söndag 13 september 2009

Bilder Falun XC

Inte för att låta tjatig men...

Här kommer några bilder jag tyckte var fräna. Resten av alla 253 bilder som blev hyffsade finns i en länk längst ned i detta inlägg. Dessa bilder håller även en bättre kvalité än de som ligger här på bloggen.

Är ni med på någon av bilderna eller tycker att någon bild var speciellt fin så har jag alla i mycket bättre upplösning och okomprimerade. Så skicka ett mail med vilken bild ni gärna skulle vilja ha i full upplösning så ordnar jag det. Jag tog alla bilder med en Nikon D90 från Foto A Bild som även kan framkalla fina kopior av bilderna.
Kommentera gärna vad ni tyckte om bilderna.


Lite få startande idag, men fina var de som startade.
Innan starten var det lite ensamt för Anders Harits.

Mannen med nummerlappen...

Är mannen med cykelsveriges mest karakteristiska skägg, Mikael Salomonsson.

Det var de bilderna jag föll för mest nu vid en snabb koll. Det finns fler att välja mellan här:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar