tisdag 22 september 2009

En bild ljuger aldrig

(kass mobilbild tagen på AMS nya flashiga folder, undra vad den kostade?)

Men i detta fallet nästan. Jag har inte riktigt fått ett nytt jobb, men nästan. Jag börjar min praktik i morgon. En praktik på Velodrom och Mästarfabriken AB som evenemangsansvarig. Vilket förhoppningsvis snart kommer att bli mitt jobb också. Efter årsskiftet skall det anställas folk vid Velodromen i alla fall. Kanske har jag tur och det blir en tidigare anställning.

Efter träningen idag var jag på Arbetsförmedlingen och sorterade samt skrev under alla papper som var nödvändiga. Det blev ett par stycken. Och fler blir det nog då jag måste få in Arbetsintyg från mina tre olika arbetsgivare jag har haft under de senaste 12 månaderna. Det blir lite papper om man är en fixare som jag.

Appropå det så har jag fixat och trixat med hemsidan, grafik och logotyper till Faluns crosstävling; Lite Components Cross. Det är så gott som klart nu. Känns gött.

Nu ska jag fira min sista "lediga" dag med att se på lite True Blood.

2 kommentarer:

  1. Bra O, skicka ut den så tar vi ett bloggvarv med den.

    SvaraRadera
  2. Gött, hoppas det blir bra och leder till ett schysst jobb med då.

    SvaraRadera