måndag 14 september 2009

Svininfluensan?

I fredags tyckte jag att jag var nära att bli frisk, men efter ett kort pass på MTB så höll inte kroppen med. Yrsel och huvudvärk var resultatet. I helgen har jag varit bra rosslig men i övrigt ganska pigg. Och så idag, självklart en måndag. Så vaknar jag vid 9 och vill bara somna om. Vilket jag gör och sover till 11.

Jag äter lunch vid 12 och vaknar till lite, då kommer huvudvärken som en blixt från klar himmel. Sedan kommer suget efter något sött och gott. Nu några chokladbitar senare så mår jag jätteilla. Men jag är fortfarande sugen på de 4/5delar som är kvar av godispåsen. Jag som inte ens köper lösgodis.

Är det en släng av svinis?

1 kommentar:

  1. Som konsulterande svininfluensaexpert så måste jag tyvärr meddela att du åkte på värsta gradens svinis, tråkigt men sant.

    SvaraRadera