torsdag 3 september 2009

"Åk nu så du kommer hem någon gång"

Bild från igår, Lars "Stor sprättarn" Bleckur, Oscar "Michael Knight" och Magnus "Vikingen" Darvell.

Standardfrasen som Maria säger när jag är på väg någonstans, oftast när jag ska iväg och träna. Idag gällde det dock när jag skulle i väg till Borlänge för att lämna in cykeln på gaffelservice. Min Lockout har äntligen kommit. Så klart var det fel version, jag har ingen remote till styret. Men det var Lockouten anpassad för. Men jag monterar den ändå för att hämta en remote nere i Varberg på Vartex.

Bra tajming på grejerna som vanligt. Att jag väntat sedan Ränneslättsturen är en annan femma.

Nu är filmen från igår nedbantad från 41 minuter till 24 minuter... Är det någon som orkar titta på så mycket film?

Förresten så kan Maria inte få ett fläckfritt hem så länge hon lever med mig. Jag satte nyss upp handlingspåsarna på diskbänken och de var ju skitiga. Så klart. Skit grisen det är jag. Maria älskar grisar, så jag antar att det är lite positivt i alla fall.

3 kommentarer:

  1. Svininfluensan är bara ett PR-trick från Läkemedelsindustrin om det är det du menar Adam =)

    SvaraRadera
  2. Det är ju de jag försöker säga! :)

    SvaraRadera