torsdag 17 september 2009

1-2-3 Såld!


Då var första hojen såld och levererad. Ghosten rullade nyss iväg till Göteborg till en ny lycklig ägare. Lådan fick jag på Cykel & Fjäll mot att jag monterade ihop den cykel som hade levererats i lådan. Inga problem för en arbetslös kille som mig. Longboarden fick sig en tur den också idag, mest hjälpte den till som transport av cykeln till Bussgods. Men på vägen hem fick den smaka lite.

Hoppas killen som skulle köpa Crossen kommer i kväll som utlovat bara.

Jag har varit på Deppförmedlingen idag också. Mest för att jag skulle kunna komma igång med en idé som jag fick. Inte för att jag tänker få hjälp av dem att söka jobb. Det klarar jag bättre på egenhand och så trodde jag att jag inte hade A-kassa heller, vilket gör det helt onödigt att gå till Deppförmedlingen. Men tydligen så hade jag Alfakassa på något mysko sätt. Om bara min handläggare ska till och svara i telefon snart också så jag kan komma igång med projektet. Så besöket gav något annat än tomt snack och papper hit och dit.

Förresten så lurade jag igång min mobil till att blogga idag också. Bilden ovan är tagen och inskickad med mobilen. Så nu blir det lite mer liv och live i bloggen igen.
Undra om jag inte ska ut på en långboardtur nu när jag har fått allt gjort för dagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar