fredag 11 september 2009

Nya planer

Jag har nu suttit och smidigt planer för nästa år tillsammans med Robert Österling i nästan 3timmar. Vi tog en fika bestående av var sin kaffe och sedan försökte vi se framtiden i kaffesumpen. Det gick väl sådär. Bättre gick det med planerna för nästa säsong.

Båda är sugna på något nytt. Jag är sugen på att trappa upp min satsning, men framförallt göra allt mer seriöst och genomarbetat. Nya prylar och nya idéer samt lösningar är jag också väldigt intresserad av att testa. Tub har jag ju gjort nu i två år och det funkade mycket bra, men nu håller ju var och varannan kotte på med tub. Så då måste jag ju hitta på något annat för att ha en hållhake mot konkurrenterna.

Jag och Robban kom i alla fall en bra bit på vägen genom fikan. Nu ska vi bara se om vi kan sätta planen i land också. Men först; En "premiärtur" på cykel för att se om förkylningen har släppt sitt grepp.

2 kommentarer:

  1. hmmm var är det nu på g? mtb-tandem? tempohjälm i skogen? eller kanske 2wd?

    SvaraRadera
  2. Gary Fisherspons? 29er är det inte lika många som kör med. En ifrån Mera Lera som kört en grym 29er på långloppen, en cykel som t o m imponerar på mig.

    SvaraRadera