tisdag 8 september 2009

Nytt i cockpitten


Det känns skönt att jag inför årets sista tävlingar fått något som jag aldrig haft men många inte skulle klara sig utan. En remote till min låsning dämparen.
Det är också skönt att jag äntligen har en fungerande låsning. Den gamla gick sönder efter Ränneslätt och sen dess har jag kört med mycket hård pumpad gaffel. Men nu är den alltså här, min remote och min lock-out. Ska bli skönt att få använda den två gånger innan jag säljer hojen. Om jag nu blir frisk till helgen...


Är någon av mina läsare sugna på att köpa min cykel så är det bara att skicka mig ett mail på oscar@oscarekstam.com. Då får ni special-blogg-prize.

2 kommentarer:

  1. Vad är det för ramstorlek på hojen din? Och vad är prisidén?

    SvaraRadera
  2. Det är en: 48/19’’
    Överrörslängd: 595mm
    Sadelrörslängd: 490mm

    Skicka ett mail så kan vi prata pris så slipper alla på bloggen se vår deal.
    MVH/Oscar

    SvaraRadera