torsdag 10 september 2009

Oj är klockan redan 11

Nej klockan var visst 11.11. Och idag mår jag mycket bättre och har goda förhoppningar på ett väckningspass i morgon innan LLSM. Optimal uppladdning, 1 hel veckas vila? Ja vi får väl se.

Jag har passat på att vila så mycket jag kan idag. Vaknade av mig själv klockan 08.40 exakt och efter det hade jag en långfrukost för mig själv tittandes runt på internet. Inget nytt. Men långfrukost med müsli, rostat bröd och kaffe är fint. Nästan så att man skulle kunna tänka sig att vara arbetslös jämt... nästan.

Efter det har jag mest drivit runt här hemma och kollat på lite serier. Ute lockar hösten med knallblå himmel utan moln och solen strålar. Jag känner mig dock inte riktigt redo för att kunna njuta full ut av det fina vädret. Jag ska ju ändå jobba idag på eftermiddagen, så jag känner att det är bäst att konservera energin.

Hoppas också att jag har konserverat formen jag hade på Finnmarksturen också. En veckas vila, det måste ju ändå vara optimal uppladdning inför ett SM?

1 kommentar: