fredag 11 september 2009

Slut som artist

Inte tusan kan jag cykla heller. Men misströsta ej jag kommer att rapportera LIVE från LLSM!
Då jag inte är riktigt frisk ännu så kommer jag att åka runt med langningspersonalen till Team Kalas. Ni kan vänta er massor med rapporter från start till mål och allt sker direkt hör på bloggen.

Jag fick även låna en D90 av Foto A Bild. Jag värmde upp mig lite idag med att fota lite BMXare på stan. Imorgon ska jag fota från tävlingen. Och alla bilder kommer upp här sedan.
Lite surt är det dock att jag eventuellt måste stanna i sista depån för att vara flaggvakt. Men känner ni någon som kan tänka sig stå vid Lundbergsfäbodar där åkarna kommer ut från Törnbergsstig och flagga från klockan 14. Kontakta gärna mig då. Så kan jag fota från hela tävlingen.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar