torsdag 24 september 2009

Crossat


Är på väg hem från Grycksbo ensam. Körde dit på Haghedsvägen med jens. En 17min intervall klämdes och mitt hjärta var ovanligt slagvänligt, 178 i medelpuls blev det. Vilket är högt för mig med maxpuls på 188. Bra kvalitet. Totalt blev passet 2 timmar långt. Först värmde jag upp på crossbanan med Martin Ericsson i väntan på Jens, som blev mer och mer sen.

Två varv hann vi med innan han kom och sedan bar det av till Grycksbo. Tror att Martin blev lite besviken på sin träning. För han vek av och körde sin egna träningsbana. Men sen köttade jag och Jens på. Förs satte jag en bra fart (för hög för mitt eget bästa) sedan tog Jens över och fortsatte i den farten. Jag låg som bäst brevid och stressade. Fan jag är svag nu och Jens är stark.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar