tisdag 8 september 2009

Inlägg 501

Joråsåatt. Fortfarande förkyld men molnen lättar. Jag har nämligen varit i full fart med att städa hela köket idag på förmiddagen. Allt, och då menar jag allt, fick sig en rengöring. Ugnen och micron var i störst behov, sedan kom köksluckorna. Efter köket var klart gick jag på och skulle dammsuga hela lägenheten för att sedan skura golvet. Så jag började plocka undan.

Längre än så kom jag inte. Jag stannade upp här vid datorn där Blink 182 går för fulla muggar på Spotify. Man måste ju pausa. Så helt plötsligt har ringt några samtal och skickat samt fått lite mail. Det roligaste fick jag från Tobbe Andersson:

Google vet allt liksom.

Efter det så fastnade jag på Cyclecomponents.com. Jag fick mig en idé då Ghost HTX Pro Team förmodligen kommer att bli tokigt dyr både för mig och teamet. Idéen var att jag tänkte bara ta en ram från Ghost; HTX Team black, Sedan fylla upp den med de komponenterna jag vill ha från CC. Jag återkommer med önskelistan lite senare, så får ni också komma med kommentarer på bra/dåligt. Eller om jag missat något...

Senare idag ska jag se om min militärhoj står kvar vid Vibes for life. Jag glömde den visst där senast för exakt en vecka sedan... Med tanke på hur många gånger den blivit stulen och misshandlad så har jag inga större förhoppningar på att den är hel nu. Men den står å andra sidan i Faluns mest trafikerade och vakna korsning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar