måndag 25 januari 2010

God morgon!

Nu har jag varit vaken ett tag. Har bara suttit och njutit av den nya lägenheten och den underbara dag jag hade igår. Jag mår väldigt bra just nu. Så jag passar på att njuta extra mycket.

Men nu ska jag se till att ta mig loss och komma ut på cykeln hade jag tänkt. Först ska jag bara göra ett ärende på stan. Och även lista ut var jag har sopanläggningen här i huset. Har jag tid och lust efter cyklingen så tar jag mig även ut på Runn och åker lite långfärdsskridskor. Det blev inget av den varan igår, det blev ingen träning alls faktiskt. Men jag har ingen panik, denna gångna veckan har medvetet varit en lugn vecka.

Vad ska ni göra idag?

1 kommentar:

  1. Idag är det vilodag, tänkte pilla naveln och fundera på nya tubhjul. Det är ett hårt liv man lever! :)

    SvaraRadera