fredag 1 januari 2010

Norrlands Guld, Korpen mm.

Mattias blev 28e i U23 och Magnus 25e i storpojkklassen. Det tar sig och i morgon startar de samtidigt på en mindre tävling vilket kommer bli riktigt skoj. Jag tror att killarna kommer köra riktigt bra i morgon, det är ju minus nu och ska vara -5 under hela natten och fram till runt 12. Sedan är prognosen att temperaturen kommer att ligga runt 0°C när de startar klockan 15:00. Vi kanske slipper leran i morgon och får lite fart i benen istället? Vore ju kul som omväxling från de lerbad vi haft, idag var värst av alla. Alla bytte cyklar som tokar.

Nu hämtar Magnus muffins (som vår manager Sofie bakat åt oss) till mig, det tycker han att jag gjort mig förtjänt av då jag tränat. Mattias gav mig en Grimbergen direkt när jag kom in efter träningen. Då var jag plaskvåt från huvudet till magen och såg fin ut tyckte han. Så då var jag värd en öl helt enkelt. Kände mig som en riktigt korpspelare då. Efter en hård dag på jobbet tog jag mig en hård träning och sedan en varm dusch och en Öl. Precis som Norrlands Guld reklamen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar