tisdag 12 januari 2010

Statistik, bloggbekymmer och frågestund

Jag har nyss varit in och vänt på Google analytics och Statcounter för min blogg och hittat en hel del intressanta siffror. Ni är många återkommande trogna läsare och ni blir fler och fler för varje dag jag har min blogg. I fjol hade jag som bäst cirka 400 dagliga unika följare under vinterhalvåret. Och cirka 600 unika följare per dag under sommarhalvåret.

Denna vintern har ni blivit 200 stycken fler följare. Och under början på denna veckan har ni varit så många som 955 (i måndags) och 957 (igår) stycken som har hoppat in på min blogg. Det är väldigt roligt att se att så många läser det jag skriver och jag hoppas att jag kan bli ännu bättre i mitt bloggande så att jag kan tillfredsställa alla er. Jag hoppas verkligen att besökarstatistiken håller sin linje och ökar än mer till sommaren.

För att göra det möjligt så tänkte jag ha en lite frågestund här i detta inlägg. Har ni någon fråga som ni undrar över, ställ den här. Det kan vara allt mellan himmel och jord.
Passa även på att önska vad ni vill se mer av här, eller om ni har något ni vill läsa om som jag inte skrivit om.

Nu ska jag försöka få bort blogger-menyn absolut högst upp på bloggen. Jag läste lite tips på Öijers blogg, men jag får inte till det riktigt. Måste vara något med < > att göra. Eller? Jag har försökt mig på detta tidigare utan framgång. Men nu måste det gå.

För att avsluta lite roligt så tänkte jag dela med mig av ett roligt sökord som har genererat ett besök på min sida: "kvinnor älskar att smiska apan".
Att personen sökte på det är en sak, men att han/hon kom in på min sida med det sökordet är väldigt roligt tycker jag.

8 kommentarer:

  1. Jag gjorde om min blogg efter Öijers tips och det funkade fantastiskt bra.
    Kul med så många besökare.

    SvaraRadera
  2. Testa denna: #navbar{visibility:hidden;height:0px;}

    SvaraRadera
  3. Men jag vet ju att du brukar klä ut dig till apa! eller föresten de behöver du ju inte klä ut dig till;)

    SvaraRadera
  4. Nu var du elak emot Crosscar, han som är så fin! :)

    SvaraRadera
  5. Jag har inte sagt att han är ful!

    SvaraRadera
  6. My mistake, det finns ju fina apor :)

    SvaraRadera
  7. Humor på den bästa nivån, jag gillar =D

    SvaraRadera